Szablon przystosowany do przeglądarki Mozilla Firefox

piątek, 8 lutego 2013

Liebster Blog Awards




To moja druga nominacja i jestem bardzo wdzięczna i oczywiście zdziwiona :o. Za tę nominację ogromnie dziękuję Kimi-sama :33.

"Nominacja do Liebster Blog Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz mi 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

1. Gdybyś mógł/mogła przez jeden dzień być dowolną postacią z mangi/anime kim byś był(a) i dlaczego?

Konan z Naruto oczywiście! A dlaczego? Bo jest najbliżej z Pein'em *O*.

2. Jakiego gatunku blogi lubisz czytać?

Hmm... Parodie :D

3. Jakich gatunków muzyki słuchasz?

Nie mam ulubionego gatunku. Słucham wszystkiego co wpadnie mi w ucho :3.

4. Co robisz gdy jest Ci smutno?

Słucham muzyki :cc.

5. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania bloga?

Szczerze, to nie wiem... Pomysły same do mnie "przychodzą". Czasami po prostu sobie siedzę i w jednej chwili wpadam na jakiś pomysł.

6. Jakie jest Twoje motto życiowe?

Nie mam motta życiowego :c.

7. Jak zdefiniujesz słowo "przyjaźń"?

Przyjaźń jest najważniejsza w życiu, nawet nie potrafię zdefiniować czym i jak ważna jest dla mnie. 

8. Bez jakiej rzeczy nie wyobrażasz sobie życia?

Bez telefonu :D:D

9. Ostania przeczytana przez ciebie manga/obejrzane anime?

Naruto :D

11. Opisz się w dwóch-trzech słowach?

Miła, szalona, roztrzepana :3


Nominowani (11 raczej nie da rady :cc):
  1. Aya i Mia Fairy Tail
  2. Freya Fairy Tail
  3. Akatsuki Otohi
  4. Darkxleaf
  5. Szkoła Liścia 
  6. No Time for Goodbye 
  7. Konoha Clans
PYTANIA:

1. Jakie jest Twoje ulubione powiedzenie?
2. Jaka jest Twoja ulubiona postać z anime/mangi, dlaczego?
3. Gdybyś przez jeden dzień mógł/mogła zostać zwierzęciem, jakie by to było zwierzę?
4. Jak wyglądałbyś/łabyś w anime/mandze?
5. Bez kogo byś nie mógł/mogła żyć?
6. Ile miałeś/aś lat gdy obejrzałeś/aś swoje pierwsze anime? (Nie licząc pokemonów ;p)
7. Gdybyś pisał/pisała książkę, o czym by ona była?
8. W jakim filmie chciałbyś/chciałabyś zagrać?
9. Jakie było Twoje najbardziej przerażające przeżycie?
10. Co byś chciał/chciała dostać na urodziny?
11. W jakiej sytuacji skłamałeś/aś swojemu najlepszemu przyjacielowi/ najlepszej przyjaciółce?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz