Szablon przystosowany do przeglądarki Mozilla Firefox

piątek, 22 marca 2013

The Versatile Blogger Award

No cóż, szczerze nie spodziewałam się nominacji. Tak więc dziękuję Marcie Anonim za takie wyróżnienie :)
I jeszcze pragnę dodać, że bardzo przepraszam, że zamiast pisać rozdział siedzę na dupie i nic nie piszę, poza tym postem, który i tak dla nikogo poza mną nie ma żadnego znaczenia :o. Jeśli kogoś to interesuje, to rozdział postaram się napisać albo do końca marca, albo na początku kwietnia. To tyle ode mnie, a teraz nominacja :).

Image and video hosting by TinyPic
Zasady:
- podziękować nominującemu blogerowi
- pokazać nagrodę na swoim blogu
 - ujawnić siedem faktów dotyczących siebie
- nominować piętnaście blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów

Podziękowanie już było, pokazanie nagrody też, więc czas na siedem faktów o mnie. To będzie straszne :o.

1. Lubię koty (woow, to się wysiliłaś -,-)
2. Mam rozjaśniane włosy (ah ta oryginalność -,-, mogłaś sobie jebnąć czerwone, a nie iść na łatwiznę)
3. Uwielbiam Naruto *O* (no co ty -,- nikt się nie domyślił)
4. Lubię Avril Lavigne (no nareszcie coś z sensem >.>)
5. Nie lubię ketchupu (dziwne o.o)
6. Boję się pająków (...)
7. Nienawidzę pisać o sobie (bo ci to nie wychodzi -,-)

To tyle... A teraz nominacje. Jako iż nie da rady 15 blogów, więc dam tyle ile według mnie zasługuje na tę nagrodę :)


No to się postarałam -,-...

2 komentarze: