Szablon przystosowany do przeglądarki Mozilla Firefox

poniedziałek, 6 maja 2013

005. Trzy trupy

To było nocą, gdy księżyc jasno świecił. Wiesz już na pewno, nie będzie z tego dzieci...

P: Shut up! >_<
R: Ey, to była dobra nuta ziooom!

No... To możemy pominąć... -,-

D: Moja biedna Rid - chan, un T^T
S: Chyba Rid - kun =_=
D: T^T
K: Pomożecie mi w końcu czy nie?! >_< <zmienia Itaśkowi pieluchę>
All: <chwila zastanowienia>
K: =_=
All: Nie ^^
K: To może chociaż ty, Riddle? =_=
R: <odwraca się z bananem na twarzy> Ja jestem teraz Dj VolPotter!
K: Omg x.x

Słychać nadchodzący armagedon...

H: KTO TO POWIEDZIAŁ?! @_@
All: <wskazują na Kim>
K: o_o
H: A, to nic nie szkodzi ^o^
All: WTF?! O_o
P: <wchodzi dumny> Zamknąć mordy wy lejdi gagi bez mejkapu!
D: Lider jak zwykle miły, un >3<
P: @_@
D: ._.
P: No! <staje na największym kamieniu, po czym z niego spada prosto na Riddle> Fak, to ja bym już wolał na ziemię >_<
R: X_x
S: Świetnie, to teraz mamy dwa trupy =_=
P: <wstaje i otrzepuje sobie płaszcz> Olać Riddle >_>
R: <wstaje niczym super hero> Ey, raczej heroine! >_<

Taa... nie powiedziałabym... -,-

R: >_<

No nie ważne! Trzymaj się scenariusza! -,-

R: <wstaje niczym super hero> Dlaczego...?
All: ...
R: ... dlaczego...?
All: ...
R: BO JESTEM RUDA?! >_<
Ki: W tej kwestii mógłbym się wykłócać... No wiesz... Dla mnie to raczej taki miedziany brąz... Albo sraka - ptaka... Ale żeby od razu rudy? <mina myśliciela>
O: Ja to bym blond obstawiał...
S: Nie, nie, nie... Raczej siwy z domieszką burgundowego...
D: Rudy to może być lider, un. Gdyby Rid - chan była ruda, to by jej lider nie przyjął, un <dumny z siebie>
P: <mina dzikiego świniaka> @_@
D: O_o
P: No właśnie... @_@ <podchodzi do Riddle>
R: Co? o_o
P: Przecież ja cię wcale nie przyjąłem do Akatsuki @_@
R: <kapie z niej pot>
Z: <podstawia obok niej wiadra>
R: No... Po co jakieś tam głupie formalności ^^""
P: @_@

Przerywamy na chwilę program, ponieważ to co się właśnie dzieje jest zbyt brutalne, żeby to opisać.

10 minut później...

J(iraya): <je ramen> A tak właściwie... <opluł Kisame>
Ki: ._.
J: ... to wy cały czas odbiegacie od tematu... <omnomnom>
P: W sensie, że...? <puszcza zmasakrowaną Riddle>
J: Mieliście ożywić Itachiego <opluł Kakuzu>
Ka : >_>
J: A zamiast tego, zajmujecie się głupotami i chędożeniem niewiast... Kto w ogóle pisze ten scenariusz? <opluł autorkę>

=_=...

K: <macha ręką> I mnie jakoś mało jest, a powinnam być w centrum uwagi, bo jestem postacią DODATKOWĄ! Żądam podwyżki! >_<
P: Zamilknij >_>
H: Co lider powiedział do mojej mysi-pysi? @_@
R: <wstaje niczym zombie> Tee... ja być.. główna bohaterka... a mnie w ogóle nie być...@_@
P: <walnął ją z łopaty> Mordy w kubeł wszyscy! >_<
All: o_o
P: A ty <wskazuje paluchem na Jiraye> Co ty tu, kurwa ciasna i wygaśna, robisz?! >_<
J: ....jem
P: Idź mi stąd brudasie! Już cię dawno zabiłem w mandze i anime! >_>
D: Tak tylko przypomnę, że lider też już nie żyje w mandze i anime, un... >3<
P: Ja przynajmniej nie przeszedłem na stronę emo i nie popełniłem samobójstwa >_>
D: >3<
O: A tak wracając do tego chędożenia niewiast, to to jest akurat nie prawda! Deidary jeszcze nikt nie tknął!
S: <burak>
All: <look na Sasora>
D: Puff! <zemdlał>
Ka: Barbitek nam padł >_> To już trzeci trup, a ja za trumny nie zamierzam płacić! >_<
H: A mnie zastanawia, dlaczego Deidara zrobił "puff"? O_o
K: A mnie zastanawia, kiedy w końcu wrócimy do głównego wątku i ożywimy Itaśka! >_<
O: Tak w ogóle, to lider miał walnąć jakąś przemowę zanim spadł z kamienia...
P: A tak, dziękuję Orochimaru...
O: <wypina dumnie pierś>
S: Lizus...
Ki: Kujon...
P: <staje na Riddle>
R: X_x
P: Wpadłem na genialny pomysł!
All: o_o

CDN.

A o kolejnym "genialnym" pomyśle lidera dowiecie się już w następnym rozdziale, który będzie... no... nie nastawiałabym się raczej na to, że pojawi się szybciej niż ten ^^.
Tak czy inaczej, dziękuję za miłe komentarze pod poprzednim rozdziałem :).
Co biorę? Buahahahaha....nic ._. Ne stać mnie... Mogę się tylko nawąchać kleju ._.

12 komentarzy:

  1. To ja ten klej poproszę :D Hahaha, ja przynajmniej nie przeszedłem na stronę emo i nie popełniłem samobójstwa - epic! Ogólnie ubóstwiam Twoje poczucie humoru. Po prostu nie da się nie śmiać. Czekam z niecierpliwością na następny rozdział. Pisz szybko!
    www.szkola-liscia.blogspot.com
    www.wola-ognia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe co to za pomysł hahah xD jezu już się boje>.<
    najlepszy moment jak Jiraya się pojawił:D Nagle z ni kąt se typek ramen je i twierdzi, że wszyscy scenariusza się nie trzymają, jeju dziewczyno skąd ty te pomysły masz?! xD
    szacun serio xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział się pojawił^^ Jashin robi cuda^^ Jestem na ciebie obrażona, bo zrobiłaś SasoDei… Saso jest MÓJ! Nie Deidary >.< Trzy trupy… Wezwij grabarza jak u Otohi i zmartwychstaną^^ Czekam na next'a :)

    Jestem dawną Martą Anonim

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha xD Padłam przy tym jak Ero-sennin pluł na wszystkich xD uważajcie, bo was jeszcze tym zapłodni! O.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Poddaje się. Jak czytałam opo, to matka spytała, czy mi całkiem odkorbiło -.-
    Dobrą markę ma ten klej, mocno daje ;)
    Nie ogarnęłam akcji z Dżirają, ale rozpierdolił mnie emo Dei i zburaczowiony Sasori :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahahahhah emo eeeemo emo XD
    świetne, więcej!
    ta notka rozjebuje system BOSKIE!
    SasoDei-hahahah jakie GEJE!
    Bomba, uwielbiam to!
    strzeszcie się Erosennina :)
    uwielbiam *u*
    mały spamik:
    http://nacpanapowetrzem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jebłam, leżę i nie wstaje. Rozjebałas system. Jejku wchodze tu jak mam zły humor i od razu jest mi lepiej. Kobieto zostań komikiem, albo nie wiem. Czymkolwiek ale zostań czymś bo się nadajesz XD
    Te ich wypowiedzi są po prostu boskie. Nadal leże i nie wstanę. Będę się smiac i chuj.
    Boże czekam na kolejny rozdział XD

    OdpowiedzUsuń
  8. haahah xD Bosko xD padłam, leże i nie ruszam się z podlogi xD Te ich wypowiedzi mnie poprostu rozdupczają xD Czekam na następny rozdział xD

    ~Zaku^^

    OdpowiedzUsuń
  9. No wkońcu ruszyłaś dupe i zaczełaś pisać^^ Już muślałam, żę nas zostawiłaś, ale na szczęście piszesz dalej :D Co do notki. To tak się uśmiałam, że masakra jakaś. Biedna Riddle :( Wszyscy się nad nią znęcają, a kiedy uzdrowisz itasia i pozbędziesz się kim?

    Jednak co do śmiechu to rozwalił mnie fragment włosy riddle i deidara przechodzi na strone emu xDDD

    Pozdrawiam i czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, Twój blog został oceniony z opóźnieniem, za które bardzo przepraszam.
    Mam przy okazji kilka ogłoszeń, a konkretnie 2 i 1 pytanko.
    -adres bloga został zmieniony z Ocen Kaori na Owocowe Oceny (http://owocowe-oceny.blogspot.com)
    -już nie jestem Kaori, tylko Ahiru
    -a pytanie to już ode mnie jako Twojej czytelniczki: kiedy next? :D
    Miłej nocki ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaahahahah XD umarłam XDD to było takie epickie XDD kiedy nastepna częśc?XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Czuję... twórczość wyobcowaną. Takie scenariusze w Polsce i od razu lepsze komedie w kinach! >.< Przemyśl to, oj przemyśl!
    Czekam na next, ale może nie za szybko, bo już mnie tyłek boli od spadania z krzesła. XD

    OdpowiedzUsuń