Szablon przystosowany do przeglądarki Mozilla Firefox

środa, 12 lutego 2014

Informacja

Hej ho jest tu kto? Nie no ja tak poważnie pytam czy jest tu ktoś, ponieważ chcę obwieścić mój wielki powrót! No, w sumie może wcale nie taki wielki, ale zawsze jakiś c: 
Wiem, wiem... Nie było mnie od wakacji, nawet nie zauważyłam jak ten czas szybko zleciał, ale cóż. Przepraszam za moją nieobecność, ale rok szkolny naprawdę dał mi ostro w kość, do tego sprawy prywatne no i te mniej prywatne... Ciężko było, ale.... Już za parę dni zaczynają mi się ferie, więc z nowymi siłami postaram się napisać parę rozdziałów (jak zaszaleję, to może nawet na zapas trochę napiszę). Oczywiście jeśli ktoś tu w ogóle jeszcze zagląda. Nie zdziwiłabym się gdyby nikogo już nie było, w końcu ja sama nie zaglądałam tu dobrych kilka miesięcy, nie mniej jednak bardzo, ale to bardzo bym się cieszyła, gdyby znalazła się chociaż jedna osóbka, która czeka na moje dalsze nędzne wypociny. Tak więc, jeśli już tu jesteś i choć trochę ciekawi Cię co będzie w następnym rozdziale - proszę o komentarz, zrobi mi się tak jakoś milej na serduszku i obiecuję, że wezmę się ostro do roboty. :)

3 komentarze:

  1. No jasne, że mnie ciekawi XP więc pisz coś szybko Riddle. Nie mogę się już doczekać hehe, ale mam zaciesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie też, i mnie też :D Po wakacjach zaglądałam tu parę razy, a potem przestałam. Zjawiłam się dzisiaj, tydzień po dodaniu tej cudownej informacji... :D Intuicja normalnie xD Szok :D
    Mam nadzieję, że widok 2 komentarzy Cię nie zdemotywuje, bo to ciągle są 2 serduszka wyczekujące Twoich rozdziałów <3
    Pozdrawiam gorąco ;D
    PS. Super szablon
    PS2. Zastanawiałaś się nad opisaniem wizyty Akasiów w placówce zdrowia? U dentysty dajmy na to? xD

    OdpowiedzUsuń
  3. I jeszcze ja! I jeszcze ja! :D
    Ja też czekam na kolejne rozdziały. ;]
    Jest mi niezmiernie miło, ze postanowiłaś pisać dalej Riddle - san! ♥
    Aż zacieram rączki, uradowana wieścią, że znów będę mogła poczytać coś nowego od Ciebie. :]
    Ja po prostu kocham parodie, a Twoja jest tak niesamowicie komiczna, iż słów mi brak. ♥♥♥
    Ubóstwiam Cię! xD

    Pozdrawia
    ~ BlueKsR.

    OdpowiedzUsuń